5.2.09

fata de la ora 11

am vazut-o in total vreo 3 minute. intre un cap roscat care se tot misca si o barna de lemn.

parea o tipa pasionata de fotografie. alb negru. poate nuduri, nu stiu sigur. in mod sigur schimba destul de des coafurile. am vazut-o cum a aprins tigara. parca vorbea cu flacara, intr-o limba straina, si barfea tigara. asculta nouvelle vague si natalie imburglia. din cand in cand isi aduce aminte de trupa rock preferata din liceu si adoarme cu castile in urechi. ace of base, roxette sau culture beat. stie sa deruleze casetele cu pixu. se mandreste cu parintii ei.

e studenta la o facultate de arte. actorie, regie, arhitectura, poate litere. sprancenele par ale unei tipe arogante. nu risca prea mult. stie numerele apropiatilor pe de rost. are o cea mai buna prietena din clasa a 3-a. desi ii citesti o frica in priviri, daca stai un pic de vorba cu ea iti dai seama ca e precautie. o cheama bianca sau mihaela.

are tenul alb si fin. parul negru si drept. in principiu e frumoasa. spun in principiu pentru ca daca pasesti dincolo de linia marcata de rimelul ieftin de sub ochi s-ar putea sa afli ca nu mai exista principii. desi ea e la fel de frumoasa. atat de frumoasa incat nu stie ce inseamna CSAT. daca ii spui, ar crede ca e un cuvant in poloneza. vorbeste binisor franceza.

are in sange jocul privirilor. cu privirile vorbeste. din priviri stiu adevarurile de mai sus. asta daca nu cumva m-a mintit.

desi nu cred. i-am citit in privire.

7 comentarii:

  1. Ea are in sange: plasma si globule albe si rosii.
    Si nu cunoaste nici un joc al privirilor.Ea stie ce insemna CSAT.Iar tu esti probabil un student la SNSPA.

    RăspundețiȘtergere
  2. this post has been awarded Immortal Ping's Most Rare Seal of Approval.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar daca era urata stia de CSAT? sau daca era cea mai frumoasa fata din lume ar fi fost si proportional de proasta?

    interesant comentariul. de fiecare data cand ma intorc acasa sunt uimita de felul cum sunt tratata mai ales in locuriole unde se strang cei ca tine sau ca fata descrisa de tine sau ca fetele tunse scurt, nemachiate, semi-baietzoase si cu o privire dura.
    sunt curioasa cum trebuie sa fie fata pe care o placi tu cu adevarat. oare o medie a tuturor lucrurilor ca sa nu o judeci prea aspru? atunci ar deveni mediocra. sau ce-ar fi daca le-am avea toti pe toate? adik, si eu si tu, iulian, am fi inteligenti, frumosi, mandri dar si decent de umili. Eu vreau sa stiu si care nuantza de find de ten mi se potriveste dar vreau sa citesc si despre CSAT.
    sper sa nu crezi ca te-am criticat. mi-ar placea sa stiu ce crezi

    alina t

    RăspundețiȘtergere
  4. draga alina t. :)

    all in all, poti sa stii si de csat si sa porti nuanta de ten pe care o vrei. doar sa nu te fardezi in timpul sedintei csat. atat.

    cu respect,

    iulian z.

    RăspundețiȘtergere
  5. draga alina t, imi permit sa raspund eu in locul mai tanarului meu preopinent, iar el o sa ma ierte pentru ca nu sunt de acord cu ultimul lui comentariu, scris mult prea in graba.

    tu ai sa ii ierti avantul literar si tineresc, mai degraba adolescentin care l-a facut sa produca acea metafora, din punctul mede vedere foarte foarte reusita. e in natura umana sa generalizeze, din graba si din comoditate si din teama. ne descurcam mai bine cu lucrurile despre care avem deja o parere. in plus, baietilor le e frica de fete, iar fetele, mai ales cele frumoase, sunt de multe ori acre ca niste struguri.

    dar da, fetele frumoase care stiu ce e CSAT sunt mult mai rare decat fetele frumoase care nu stiu ce e CSAT, deci supozitia iulianului e corecta din punct de vedere statistic, cel putin. fetele frumoase trec prin viata mai usor, primind lucruri doar pentru ca sunt frumoase. asa merg lucrurile.
    fetele care nu sunt frumoase sunt impinse de concurenta cu fetele frumoase catre stapanirea unor skilluri cu care sa atraga si ele atentia. asa apar fetele pasionate de volan sau de java. da, de obicei au parul scurt :)

    fetele frumoase sunt interesante pana le trece frumusetea de pe fata sau alta fata mai frumoasa prin fata.
    fetele care nu sunt maxim de frumoase sunt de 10 ori mai interesante si e de 10 ori mai greu sa fii interesant(a) decat frumos. asa merg lucrurile.
    ce numesti mediocritate eu numesc un fine balance of fine qualities. greu de gasit, desigur, dar merita cautat, dar asta e alta discutie.

    Intoxicated and wondering why there is infinity and beauty...

    RăspundețiȘtergere

Being here is a privilege, not a right. Act accordingly.