14.5.09

fotografie



s-a terminat scoala. :(

12 comentarii:

  1. Serios daca asta nu este una dintre cele mai triste imagini pe care le-am vazut vreodata :( Uof.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi. o pregatesc de mult. am intrat odata in sala, era total goala si m-a cuprins sentimentu tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stralucirea, veselia si optimismul salii pline sper sa fi ramas in voi. Nadajduiesc ca v-a oferit ceea ce a avut ea mai de pret :)

    Mult succes de acum incolo!

    Iuliana who`s been there and felt the same :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si la cat am urat scoala asta... acum m-a cuprins un sentiment ciudat de parere de rau... Hei Real Life... here we come. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. papa, l022!
    Ti-am furat poza asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vedea-m-as cu licenta luata si atunci ma alatur curentului melancolicilor! Pana atunci, raman in lumea mea, nemuritoare si rece:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @irina, mai stii ce zicea diriga? :))) las` ca vedeti voi cum o sa fie viata!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. uai da' bine arata sala aia, un grafiti mai lipseste, emotivilor

    RăspundețiȘtergere
  9. poti sa vii la mine, la mine inca nu s-a terminat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mie imi place sa vad o clasa goala,asta inseamna ca nu voi face ore,sau ca va veni profesorul si imi va da drumul fiind singura prezenta

    RăspundețiȘtergere
  11. si zici ca au schimbat scaunele in l022? :->
    ah da, teribil de trist cand se termina facultatea.

    RăspundețiȘtergere

Being here is a privilege, not a right. Act accordingly.